Sustinut de

Cel mai bun Espressor Bosch Tassimo TAS 2005EE


Cel mai bun Espressor Bosch Tassimo TAS 2005EE 





Am primit cadou de ziua mea espresorul Bosch Tassimo automat TAS 2005EE si inca de la prima folosire, pot spune sincer ca sunt foarte multumita de el.
Spre deosebire de alte espresoare, cu espresorul Bosch Tassimo automat TAS 2005EE pot savura cele mai delicioase specialitati de cafea Iacobs, precum si ciocolata calda Milka.
Familia, prietenii care vin in vizita se bucura de o cafea delicioasa din gama de cafea pe care o poate face espresorul Bosch Tassimo automat TAS 2005EE, aceasta gama cuprinzand : - Caffè Crema,
  • Cappuccino, Espresso,
  • Latte Macchiato,
  • Ciocolata calda Milka.

Espresorul Bosch Tassimo automat TAS 2005EE functioneaza cu T-Discuri, care contin informatii despre cantitatea optima de apa, durata de preparare si temperatura exacta, necesare pentru prepararea tipului de cafea preferata, iar programul espresorului citeste acest cod si incepe prepararea cafelei.
Datorita acestui program complet automat de preparare, curatare si decalcifiere, intretinerea aparatului este extrem de simpla, reducand considerabil timpul de preparare a cafelei.


Ceea ce imi place foarte mult la espresorul Bosch Tassimo automat TAS 2005EE este faptul ca, avand un suport de ceasca detasabil si reglabil pe inaltime,imi permite sa folosesc orice cana, indiferent de forma si dimensiunea ei.
Important este si faptul ca, datorita ambalajului foarte bine construit al T-Discurilor, se impiedica transferul de gust al bauturilor, astfel acestea pot fi alternate oricand, in functie de preferinta.
Special la espresorul Bosch Tassimo automat TAS 2005EE este si faptul ca taria cafelei poate fi reglata manual, in functie de preferinte, iar aceasta optiune pentru mine este foarte importanta si utila.
Spalarea aparatului se face si ea manual; dupa fiecare folosire, un jet de abur curata si dezinfecteaza aparatul dupa fiecare folosire.
Greutatea espresorului este de aprox. 2,5 kg, iar rezervorul de apa este de 2 litri.
Espresorul Bosch Tassimo automat TAS 2005EE mi se pare foarte util intr-o familie, si datorita programului complet automat de preparare, el este foarte usor de intretinut.
Ca design, este un espresor ce indeplineste orice dorinta, avand un display cu cristale lichide multilingv si suportul pentru ceasca iluminat.
Are cablul de elimentare de 1 metru lungime, fapt ce imi ofera posibilitatea de a schimba usor atat locul espresorului, cat si priza de folosire.
Pot sa spun ca sunt foarte multumita de espresorul Bosch Tassimo automat TAS 2005EE, este prietenul meu de nadejde, care imi ofera o cafea delicioasa in fiecare dimineata.

Pareri PRO:

-posibilitate alegerii cafelei diferite de fiecare data
-pot folosi orice cana doresc, fara sa imi fie teama ca se varsa cafeaua
-mi se pare un espresor cu foarte multe avantaje, iar pretul este acceptabil

Pareri Contra:
-capacitatea este doar de 1 ceasca, putin incomod pentru o familie mai mare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu