Sustinut de

Top 10 virale video romanesti 2010



Cele mai populare virale video romanesti
pe anul 2010










Ce este un viral?

Un viral video este un videoclip care devine popular prin intermediul internetului. El poate deveni celebru prin intermediul site-urilor de continut video, blog-urilor, raspandirii prin e-mail, etc.


Acum ca toti stim ce este un viral haideti sa vedem care sunt cele mai populare virale romanesti pe anul 2010. Viralele din afara sunt arhicunoscute, sunt topuri peste tot cu ele. Din pacate cu viralele romanesti nu se prea fac topuri, desi anul acesta anumite virale s-au raspandit cu o rapiditate foarte mare, lasand anumite expresii "mostenire" tuturor romanilor.


Top 10 virale video romanesti (ordine inversa):


10. Ma intelegi... deci... ma intelegi !?!

Un biet om care s-a trezit cu masina incendiat incearca sa explice cat mai bine situatia lui, ma intelegi?

Fraze antologice: Ma intelegi.. deci .. ma intelegi??




9. Mister Romania World 2010 - Voicu Panzare (soferul Monicai Columbeanu)

Soferul Monicai Columbeanu (Ricky de Romania) ne impartaseste in dulcele grai englezesc ce pasiuni are si ce il caracterizeaza in videoclipul pentru concursul Mister Romania World 2010.

Fraze antologice: To the be the best,
I like motocicly.




8. Lasati-ma sa imi beau apa ca incendii am mai avut...

Un cetatean insetat nu e lasat sa isi bea in liniste "apa minerala" deoarece in birt incepuse un incendiu.

Fraze antologice: Lasati-ma sa imi beau apa ca incendii am mai avut.




7. Cu piciorul in gips la TM BASE (da dar e ok baaa)

Cel mai mare fan TM BASE a venit la concert, chiar daca a intampinat mici probleme (piciorul in ghips) si nu poate sa danseze asa de ideal. Si-a luat un slap de fucking casa si ... e ok ba!

Fraze antologice:
e un slap de fucking casa ba,
da' da e ok ba




6. Efix

Venit sa isi ridice masina de la un service auto (masina aia alba de i-a scris varu-sau pe ea, cu trandafiru) are parte de un concert la injectoare. Poti sa canti la ele!

Fraze antologice: Poti sa canti la ele,
Laurentiu du-te si ia si mie un iaurt de baut, Laurentiu, fara grasimi!




5. Cel mai sincer Moldovean din Republica Moldova

Chiar daca nu e chiar roman, e fratele nostru de peste Prut si isi merita locul in top. Traficantul nostru de tigari incearca sa treaca granita, nu reuseste si luat la intrebari de reporterite e incredibil de sincer si totodata foarte logic!

Fraze antologice: Si ati trecut cu ele? Pai am trecut, cum am trecut daca ma vedeti aici? Cum sa trec?




4. Imnul Expulzatilor din Franta (Liberte, Egalite, Expulse)

Expulzatii nostri dragi de pe meleagurile Frantei nu au putut fi uitati nici anul asta (pe langa programul de revelion). Li s-a facut chiar un imn de zile mari. Sa cantee... imnul!

Fraze antologice: In paris daca n-am bani mancarea o Sarkozy
Romanii sa invete de la noi traiul cumpatat, eu nu am bani de garsoniera eu imi fac palat







Urmeaza creme de la creme, podiumul viralelor de anul acesta!



3. Perversa ca pe Tg. Ocna

Celebrul pervers de pe Targu Ocna a lovit puternic Romania anul acesta. Ne-a cam dat o perversa!
Intervievat dupa o altercatie, a marturisit ca lucrase mult timp la antebratul lui si niste infractori i-au dat de l-au julit. Cu toate acestea nu s-a lasat, a parat lovitura cu antebratul salvator si le-a dat si el o perversa ca de Targu Ocna.
Adica.. ori suntem golani ori nu mai suntem!


Fraze antologice: Ori suntem golani ori nu mai suntem!
Doi indivizi dintre ei m-au acostat cu o bata.
Eu m-am chinuit foarte mult timp la antebratul asta, ei mi-a dat de m-a julit!
I-am dat o perversa ca de pe targu ocna.




Bonus: Parodia de la In puii mei de la Bendeac




2. Pluralul de la telecomanda

Cine isi adjudeca locul 2 in top? Nu stiu! De ce? Pentru ca nu stiu de-astea!
Un interviu banal ne aduce in prim plan doua personaje "deosebite".
Intrebati care este pluralul substantivului telecomanda, primul personaj raspunde sincer: Nu stiu, nu stiu de astea!
Al doilea este insa foarte hotarat la inceput si raspunde fara ezitare. DOUA! Doua ce? Ei... ce mai conteaza, telecomanda, telecomande, telecomenzi, important e ca sa fie doua!
Interviul se transforma intr-un anunt matrimonial, deoarece primul nestiutor stie totusi ce vrea! O prietena! Si nu gaseste! Toate fetele sa apeleze la el!


Fraze antologice: Nu stiu de-astea
Pluralul de la telecomanda: doua
toate fetele sa apeleze la mine
vreau sa-mi fac o prietena da' nu gasesc



Bonus: Parodia lui Bendeac de la In puii mei






1. Kaka maka Imnul crizei (Koko 2010)

Pentru ca e un an de criza si peste tot se aude acest dulce cuvant, ca romani ce suntem, facem un pic haz de necaz si ii facem un imn pe cinste.
Parodia dupa Shakira - Waka waka a avut mare succes, fiind sprijinita mult de faptul ca a aparut la televizor in emisiunea Serviciul roman de comedie.


Fraze antologice: Criza.. kaka maka
In 2006 se cumparau case, cu buletinul isi lua o casa tot cretinul
Bugetul e in galeata iar tara-i scufundata
Ne intrebam de ce criza asta e mult mai rea aici la noi si Udrea-i din Plescoi
Fara bani n-ai ce sa faci, ne mutam in copaci!


Iata in continuare cel mai vizionat viral de pe anul 2010.



Bonus: Aici invers, in continuare videoclipul original Shakira-Waka Waka



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu