Sustinut de

Cel Mai Bun Laptop Dell XPS 15 L502x


Cel Mai Bun Laptop Dell XPS 15 L502x cu procesor Intel® CoreTM i7-2670QM 2.20GHz, 8GB, 750GB, nVidia GeForce GT 540M 2GB


 Modelul Dell XPS 15 L502x face parte din noua generatie laptopuri şi vine echipata cu procesoare Intel Ivy Bridge. Am citit foarte multe lucruri interesante despre acest model, dar a fost nevoie sa ma documentez destul de mult pentru a ma convinge. Sincer m-am cam indoit  in privinta sistemului audio JBL, dar nu m-au dezamagit, chiar dimpotriva am ramas socat.
Specificatii tehnice
Dell nu a ales cel mai bun design pentru aceasta gama de laptop-uri. Grosimea este cuprinsa 
intre 3.2 cm şi 3.8 cm,ceea ce dupa parerea mea este putin cam mult in conditiile in care tot mai multi producatori lupta sa scoata modele cat mai subtiri şi mai usoare. Doar cele de gaming sunt mai mari pentru ca vin echipate cu un sistem de racire pe masura configuratiilor.
Modelul Dell XPS 15 L502x are la baza procesor Intel Core i7 la 2.2Ghz, placa video Nvidia GT 540M şi 8GB memorie RAM DDR3.

Am apreciat performantele sistemului audio JBL. Nu este peste sistemul audio Bang& Olufsen ICEpower întâlnit la ASUS N55, dar sigur ocupa un loc secund dupa parerea mea . Autonomia bateriei ma impresionat in mod placut ea fiind de aproximativ 3 ore in regim normal de utilizare. La capitolul gaming, aplicatii complexe, redare de materiale video Full HD autonomia scade pana la aproximativ 1 ora jumate. Destul de bine pentru un asemenea laptop şi o baterie cu 6 celule.


Si nu as vrea sa omit display-ul de 15.6 inch care pot spune ca este unul dintre cele mai bune pe care le-am utilizat pana in momentul de fata, avand o rezolutie Full HD 1920 x 1080, dar cu o tehnologie LCD RGB-LED, iar imaginile sunt afişate clar, culorile sunt bine definite.

Pareri Pro si Contra Dell XPS 15 L502x

Pro Dell XPS 15 L502x
- Materiale de calitate
- Configuratie buna în raport cu pretul
- Tastatura standard completa şi iluminata
- Tehnologia Waves MaxxAudio şi sistemul audio JBL
- Calitatea foarte buna sistemului audio + subwoofer


Contra Dell XPS 15 L502x:
- Grosimea cuprinsa între 3.2 cm şi 3.8 cm
- Greu pentru un laptop de dimensiunea sa – 2.7 Kg

Black Friday

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu