Sustinut de

Cel Mai Bun Ondulator Philips HP4698, 25 W, 7



Cel Mai Bun Ondulator Philips HP4698, 25 W, 7 accesorii, ceramic, auriu/mov



 De cand am ondulatorul Philips HP4698  profesional , pot spune ca parul meu arata bine mereu, deoarece imi pemit orice coafare posibila, cu accesoriile care le are acest ondulator.
Atat ondulatorul, cat si accesooriile lui, sunt invelite de un strat ceramic rezistent, care pur si simplu aluneca pe firul de par, lasand in urma un par protejat, stralucitor si o coafare perfecta.
            De exemplu, cu peria culisanta imi pot ondula parul in cel mai placut mod, oferind si un plus de volum, care este intotdeauna bine-venit.
            Clestele mic este folosit pentru bucle mai stranse, cel mare pentru bucle mai mari si mai largi ( eu cel mai mult pe acesta il folosesc), iar clestele spirala onduleaza intr-un mod mai larg parul.
           Cu placile ondulatorului pot sa si indrept parul, dar pot sa ii si ofer un model aparte, datorita lanturilor curbate din interior.
          Cu ondulatorul Philips HP4698 imi pot coafa parul in foarte multe moduri, de la cret, ondulat in diferite stiluri, pana la drept sau drept cu dungi, datorita accesoriilor lui, iar acest lucru ma ajuta enorm de mult pentru a arata bine atat la servici, acasa, cat si la evenimente importante, fara a mai cheltui bani la saloane de coafura.
         Ceea ce imi place la ondulatorul Philips HP4698 este faptul ca are oprire automata care se activeaza  dupa o ora, oferind un plus de siguranta.
        Cu un cablu lung de 1,8 m pentru o folosire flexibila si cu o putere de 25 W ce se alimenteaza la 100-240 V/Hz, ondulatorulul  Philips HP4698 are toate necesitatile pentru ca noi, femeile sa ne oferim placerea de a avea parul coafat si ingrijit in orice moment, chiar la noi acasa.
         Este foarte simplu de folosit ondulatorul Philips HP4698 si este compact, mai ales ca vine si cu o gentuta  tare draguta la el, care ajuta la transport, l-am dus foarte usor si in concediu, in excursii, oriunde m-am dus, pentru cateva zile.
Sunt foarte multumita de ondulatorul Philips HP4698, il folosesc des, coafatul este usor pentru ca  ajunge repede la temperatura dorita si de fiecare data coafurile care le fac ies bine si sunt rezistente.

         Pareri PRO si CONTRA

   PRO: Este foarte util, are 7 accesorii care sunt permanent la el, si ne ajuta pentru diversificarea coafurilor;
 Are un varf rece, pentru o utilizare mai usoara.
 Ofera siguranta suplimentara, fiind dotat cu oprire automata dupa o ora de folosire.
Are indicator pentru starea de folosire; cand este rosu, stim ca are temperatura ideala pentru coafare.
Compact, aspect placut, poate fi achzitionat pe culoarea mov sau auriu.

   CONTRA :
Trebuie folosit cu atentie, deoarece cablul are tendinta de a rasuci ondulatorul, pentru ca e putin mai gros chiar la inceput.


Black Friday

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu