Sustinut de

Cel mai bun Laptop HP 635 Review

Cel mai bun Laptop HP 635 Review





Cu seria 635 HP veti intra intr-o noua generatie de laptopuri ieftine,acest model de laptop cum este si HP 635 este confectionat in totalitate din material plastic in tocmai pentru a reduce costurile de productie si pentru a ajunge la consumatorii de rand la un pret redus. Acest asptect nu trebuie sa va sperie pentru ca pentru utilizarea de zi cu zi este suficient de robust. 
Tastatura este neagra si este inconjurata de o rama de culoare gri , avantajul acestor tipuri de tastaturi este ca sunt usoare la atingere si nu scot nici un sunet atunci cand sunt atinse. Dupa spusele producatorului ar fi o tastatura rezistenta la umezeala, asta nu inseamna ca daca veti scapa un pahar de apa pe ea nu se va intampla nimic doar ca este mai rezistenta decat alte tastaturi de la alte laptopuri. 

Performante 

HP 635 are un procesor tip AMD Dual-Core E350 cu o frecvență de 1600 Mhz, o tehnologie de 40 nm  și are o memorie cache de 1024 KB. Nu este un procesor de ultimă generație însă este unul Dual Core care va face față aplicațiilor de tip office sau filmelor HD.

Placa video

HP 635 are o placa video integrata insa este totusi o placa video cu suport HD si cand spun asta vorbesc de cei de la ATI si de modelul HD4250 cu o memorie de 512 MB ceea ce ne indica ca totusi nu este o placa video slaba. 

Memoria RAM 

HP 635 are o memorie de 2GB DDR3 si lucreaza la o frecventa de 1333 MHz la care se mai poate adauga o placa de memorie similara in cazul unui upgrade.

Hard Disk 

Pentru HP 635 producatorii au optat pentru un hard dis cu o capacitate de 320 GB la 5400 de rotatii pe minut.

HP 635  are un display standard cu o diagonala de 15.6 inch, acesta utilizeaza noua tehnologie LED si are un ecran mat care nu creaza nici o reflexie cu o rezolutie de pana la 1366 x 768.

HP 635 vine echipat cu :
- DVD RW
- Difuzoare integrate stereo
- Camera WEB de 0.3 MP
- Cititor de carduri
- 3 porturi USB 2.0
- 1 iesire audio
- 1 iesire VGA
- 1 iesire HDMI
- 1 iesire RJ-45
- 1 microfon
- Wireless 802.11 b/g/n
- Baterie Li Ion cu 6 celule
- Sistem de operare pre-instalat: Linux.




Black Friday

2 comentarii:

Mi-am luat luna trecuta de pe emag laptop-ul asta si sunt foarte multumita. Mi-a placut articolul vostru, tineti-o tot asa. Succes.

salut, am si eu o intrebare!
am si eu unlaptop asa Hp 635 si nu pot zice ca am o claritate hd nu se vede bine. cum se install placa hd sau ce trebuie facut?
Mersi mult!

Trimiteți un comentariu