Sustinut de

Cel mai bun Aparat de coafat BOSCH GlamourRed Care PHA2302


Cel mai bun Aparat de coafat BOSCH GlamourRed Care PHA2302
Am gasit acest aparat de coafat care este in special pentru parul sensibil, asa cum il am eu, si am decis repede sa mi-l cumpar.
Cum pe piata sunt putine aparate de coafat dedicate in mod special parului subtire si fragil, m-am bucurat foarte mult ca am putut sa cumpar aceasta perie foarte utila pentru mine.
Cu o putere de 700 W, aparatul de coafat BOSCH GlamourRed Care PHA2302 este ideal pentru o coafura minunata chiar la mine acasa, cu un minim de efort.
Acest aparat de la Bosch GlamourRed Care PHA2302 are 2 trepte de viteza, una se numeste "Delicat" si este folosita in special pentru parul subtire, ii ofera stralucire si un plus de volum, iar coafarea este mult mia simpla.
A doua treapta de numeste "Cool" si este folosita de obicei la finalul coafarii, pentru fixarea acesteia, pentru un finish perfect.

Ca si accesorii, aparatul de coafat BOSCH GlamourRed Care PHA2302 contine 2 perii, o perie rotunda cu peri retractabili din ceramica, folosita pentru bucle cat mai fixe si mai exacte, si o perie rotunda cu peri naturali si din ceramica pentru un styling delicat si mai multa stralucire.
Invelisul ceramic al aparatului de coafat BOSCH GlamourRed Care PHA2302 impiedica electricitatea statica, oferind parului protectie si o utilizre mult mai rapida, usoara si placuta.
Cablul aparatului are lungimea de 1,9 m, ceea ce ne permite mai multa libertate de miscare, nu mai e nevoie sa ne chinuim sa stam intr-un loc anume, cat mai aproape de o priza.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu