Sustinut de

Cel mai bun Robot de bucatarie - Philips HR7625


Cel mai bun robot de bucatarie - Philips HR7625, 500W, 1l blender, 1.2 l bol


De ce este acest robot de bucatarie cel mai bun robot daca analizam raportul calitate-pret?
In primul rand as incepe prin a mentiona ca am primit acest robot, cadou de nunta de la finii nostri. Nu mai avusesem un robot de bucatarie pana atunci.
L-am testat imediat ce ne-am intors din luna de miere.
Prima data am testat blender-ul, am facut intr-un minut un shake cu portocale si banane, apoi un altul cu mure si banane.
Capacitatea blender-ului la acest robot de bucatarie este de 1l, suficient pentru 4 pahare mari de shake.
Am trecut apoi la robot, intai am preparat salata de vinete cu el, mi-a iesit o salata de vinete foarte fina si gustoasa, a fost apreciata de toata familia. L-am mai folosit apoi la tocat de legume si zarzavaturi.
Capacitatea vasului de la acest robot este de 1.2 l.
Cel mai mare avantaj al acestui robot este faptul ca veti economisi mult timp la prepararea diferitelor tipuri de mancare si veti gati si trai mai sanatos, renuntand treptat la a mai cumpara de exemplu inghetata (o veti putea prepara simplu si repede folosid acest robot de bucatarie).
Accesoriile cu care vine acest robot sunt:
  • Accesoriu de taiere mediu
  • Accesoriu pentru feliere mediu
  • Accesoriu pentru granulare mediu
  • Instrument pentru framantare
  • Cutit de tocare din otel inoxidabil
  • Disc de emulsifiere
  • Blender
Lungimea cablului de alimentare este de 1.2 metri. Dispune de asemenea de sistem de blocare de siguranta pentru detectarea capacului si a bolului.
In concluzie, acest robot de bucatarie este multifunctional si foarte puternic (500W), nu ocupa mult spatiu in bucatarie, indeplineste mai mult de 25 de functii si dispune de 2 viteze si cel mai important, simplifica foarte mult procesul de prepare pentru foarte multe feluri de mancare. Este un mare ajutor in bucatarie pentru fiecare gospodina, spun asta din proprie experienta.

1 comentarii:

E super robotul, l-am luat de pe emag, chiar m-am mirat de cat de prompti au fost, am pus comanda seara pe la 6 si dimineata la 10 a ajuns robotelul. E ajutorul meu numarul 1 in bucatarie, am facut cu el o salata de vinete foarte buna si repede. Si imi place mult si blender-ul, shake-ul de banane si capsuni cu lapte e preferatul meu.

Trimiteți un comentariu